Uppdatering av våra tjänster

Uppdatering av våra tjänster

Vi vill be er om ursäkt för besväret som orsakats av oss. Det är vårt fel.

Vi har nyligen implementerat ett nytt IT-system. Tyvärr har oförutsedda utmaningar uppstått i detta avseende som har påverkat viktiga processer i driften av vårt företag. Vi har arbetat hårt för att lösa dessa problem så snabbt som möjligt så att vi har kunnat återupprätta funktionaliteten i systemet. Det är främst sambandet mellan försäljning och frakt som har påverkats negativt. Detta har bland annat lett till att produkter som inte finns i lager visas som i lager, och fel vid delning av leveransadresser till våra leveranspartners. Vi förstår att detta har varit mycket frustrerande för våra kunder och vi uppskattar våra kunders tålamod. Många kunder har förståeligt nog försökt kontakta oss flera gånger via olika metoder för att få mer information från oss. Tyvärr har vi inte kunnat svara inom rimlig tid på alla förfrågningar, på grund av den överväldigande mängden förfrågningar vi har fått.

Trots att vår IT-avdelning, externa partners och kundtjänst jobbar dygnet runt för att lösa våra problem så snabbt som möjligt kan vi tyvärr inte i nuläget säga när våra problem kommer att vara lösta.

Vi gör framsteg och testar för närvarande några nya systeminställningar som kan lösa majoriteten av beställningarna berörda av de tekniska problemen. Vi hoppas kunna komma med positiva nyheter snart.

Du kan hålla koll på utvecklingen på den här sidan. Vi kommer att uppdatera våra framsteg varje vecka, varje Torsdag, kl. 11:00.

Med vänlig hälsning,
Vivara

Senast uppdaterad 2023-06-08